ROGER

Claudia Doroholschi a prezentat lucrarea (în colaborare cu Kristin Solli) “‘The material you’re working with is yourself’: Student learning experiences with thesis writing” în cadrul 1st Literacy Summit din Porto, 1-3 noiembrie 2018. Lucrarea a rezultat în urma acțiunii COST 1401 ELN și a făcut parte din simpozionul „Exploring dissertation/thesis writing from the students’ perspective: The ‘what’, the ‘how’, and the ‘why'”, condus de Bojana Petrić.

Mai multe informații aici.

Rezumat

Tezele de licență și de masterat sunt utilizate pe scară largă pentru a evalua abilitățile de cercetare ale studenților într-o anumită disciplină și pentru a se asigura că au loc anumite procese de învățare. Acest studiu a folosit interviuri semi-structurate cu studenți care au finalizat teze de masterat și de licență în mai multe universități din Europa, pentru a explora percepțiile studenților cu privire la experiențele lor de învățare în timpul procesului de redactare a tezei. Studenții au fost rugați să descrie experiențele lor de învățare în timpul procesului de scriere, indicând momentele în care au simțit că a avut loc o învățare de orice fel. Lucrarea a încercat să identifice orice puncte comune în modul în care studenții experimentează învățarea în diferite contexte, să evidențieze aspecte ale învățării care sunt importante pentru studenții înșiși, dar care pot fi trecute cu vederea de instituții, supervizori etc. și să sugereze implicațiile pe care aspectele subliniate mai sus le au pentru sprijinul și coordonarea instituțională la nivel de licență și masterat.