ROGER

Claudia Doroholschi a prezentat lucrarea “BA and MA students’ perceptions on the supervisory relationship: a European context”, co-autori Mira Bekar și Kristin Solli, la conferința SIG Writing 2018 care a avut loc la Antwerpen, Belgia, în august 2018. 

Abstract:

Lucrarea investighează perspectivele studenților asupra complexului proces al redactării tezelor de licență și master, concentrându-se asupra relației cu coordonatorul tezei. Datele au fost colectate prin intermediul unor interviuri semi-structurate cu studenți de la ciclurile de licență și masterat din universități din cinci țări europene (Malta, Macedonia, Norvegia, România și Ucraina). De asemenea, studenții și-au reprezentat grafic traseul de-a lungul procesului de redactare a tezei, precum și intensitatea experienței lor de învățare. Rezultatele preliminare arată că relația cu coordonatorul este de cele mai multe ori pozitivă, dar experiența devine mai intens pozitivă atunci când studenților li se acordă mai multă autonomie în procesul de luare a deciziilor. 

Snapshot of first slide

More information about this here (Link event) : https://www.uantwerpen.be/en/conferences/sig-writing-2018/

 

Impressions

 

Oportunitate excelentă pentru schimburi de experiență în domeniul metodelor de cercetare aplicabile în domeniul scrierii (nu doar academice), în special în ceea ce privește metodele de cercetare cantitativă   

Câteva sesiuni plenare cu format inovator, care au inclus atât prezentări academice cât și contribuii mai puțin obișnuite – de la scriitori sau companii